A
A cégek napi működésük során rendszeresen bocsátanak ki az ügyfeleik, a hatóságok vagy a munkavállalóik felé olyan iratokat, melyek főbb tartalmi elemei állandók, viszont változó adatokat is tartalmaznak.
Az ilyen iratokat általában szövegszerkesztővel készítjük el, a korábban elmentett dokumentumok átírásával. A dokumentum átírása során alaposan át kell olvasni a korábban elmentett szöveget, majd minden változó adatot aktualizálni szükséges.
Ez hosszabb időt vesz igénybe, és még többszöri átolvasás után is előfordulhat, hogy elmarad egyes szavak átírása.
A readyDoc iratminta-szerkesztő moduljában testre szabottan létrehozhatók a tömegesen előforduló céges iratsablonok. A végleges irat az iratminta-kitöltő modulban készíthető el.
Az iratminta-kitöltő modulban az ismétlődő adatokat elegendő egyszer megadni, azok a megfelelő helyeken fognak megjelenni.
Egyes törzsadatok előre rögzíthetők a rendszerben, amelyek automatikusan bekerülnek a végleges dokumentumba, átírás vagy ismételt megadás nélkül.
A program használata egyszerű, a dokumentum egy űrlap kitöltésével elkészíthető. Ez a megoldás biztosítja azt, hogy az irat megszerkesztése lényegesen rövidebb időbe telik, mint a szövegszerkesztőben történő átírás.
Az irat elkészítése - csekély mértékű felhasználói beavatkozás mellett - túlnyomó részt automatikusan történik.
Így sokkal rövidebb időt vesz igénybe, mintha azt a szövegszerkesztőben, hagyományos módon írnánk át, és a nem kellően alapos átolvasásból eredő hibalehetőségek is teljes mértékben kizárhatók.
A szoftver elvégzi az emberi beavatkozást nem feltétlenül igénylő feladatokat, az így felszabaduló emberi erőforrás más, hasznosabb feladatokra fordítható.
Az ilyen iratokat általában szövegszerkesztővel készítjük el, a korábban elmentett dokumentumok átírásával. A dokumentum átírása során alaposan át kell olvasni a korábban elmentett szöveget, majd minden változó adatot aktualizálni szükséges.
Ez hosszabb időt vesz igénybe, és még többszöri átolvasás után is előfordulhat, hogy elmarad egyes szavak átírása.
A szoftverrel részben automatizálható például a munkaügyi dokumentumok, vállalkozói szerződések, megbízások, megrendelők, ajánlatok elkészítése, de bármely olyan változó elemeket is tartalmazó irat előállítható a segítségével, amelyet a cég nagy számban bocsát ki.
A rendszer online működik, így bárhonnan elérhető, telepítése nem szükséges.
A szolgáltatás elérhetősége: readyDoc - a kész irat
Címszavakban:
A Running Enterprise egyszerű, könnyen használható vállalati integrált rendszer. Teljesen átfogóan kezeli a vállalkozás minőségügyi tevékenységét és pénzügyi nyilvántartását. A programban megtalálható modulok nagyban elősegítik a mindennapi munkát.
Korlátlan számú partner rögzítése és a hozzájuk kapcsolódó kiegészítő törzsek rögzítése
Termékek, cikkek rögzítése
Számlatükör rögzítés
Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás
65-ös áfa bevallás
A60-as közösségi áfabevallás
65A nyomtatványrészletező lista
Munkaerő beosztás listái, excel táblák generálása
Minőség-ellenőrzés kimutatása, elszámolások és diagrammok előállítása
Bérszámfejtéshez kapcsolódó nyilvántartások, pótlékok számítása
Szállítói/Vevői folyószámla nyilvántartások
Áfa kimutatások
Könyvelés listái (főkönyvi kivonatok, kartonok)
Dolgozó rögzítés, a dolgozókhoz kapcsolódó beosztás tervezése
Kalkulációk, árajánlatok készítése
Projektek rögzítése és az ehhez kapcsolódó dokumentumok előállítása
Minőségellenőrzéshez kapcsolódó napi jelentések rögzítése
Bejövő és kimenő számlák készítése, rögzítése
Pénztári és banki pénzmozgások rögzítése
Automatikus könyvelés és egyéb vegyes tételek rögzítése, könyvelése
A rendszer alkalmas teljesítménybéres és normál béres (havi, heti, napi, óra) elszámolásra egyaránt. Táppénz moduljával a kifizetőhelyként működő cégek TB nyilvántartását is megoldja. Eleget tesz az APEH, OEP és NYENYI adatszolgáltatási kötelezettségeknek.
Központilag érvényes kódok (pl. FEOR, TEÁOR, járulék célszámlaszámok, stb.). Automatikusan feltöltött központi naptár, munkarendek, műszak típusok. Az APEH nyomtatványkitöltő programjával és az ONYF adatközlő programjával való kapcsolat.
A Running Tárgyi Eszköz a vállalkozás beruházásainak, tárgyi eszközeinek, immateriális javainak nyilvántartására szolgál. A program közvetlen kapcsolatban áll cégünk könyvviteli rendszerével, a nyilvántartásban bekövetkezett változásokról főkönyvi feladást készít.
A nyilvántartásból különféle analitikák, kimutatások nyomtatására is lehetőséget ad. A rendszerhez teljes értékű felhasználó és jogosultág kezelés tartozik.
Törzsadatok kezelése
Forgalom
Terv szerinti értékcsökkenés számítás
Egyéb funkciók
Egyszerű, könnyen használható önkormányzati integrált rendszer. A szoftver az előre megírt sablonok alapján képes legenerálni a határozatokat, azok meghosszabítására, illetve figyelmeztet a közelgő határidős tevékenységekre. Településüzemeltetési nyílvántartás térképes hozzárendeléssel működik, így megkönnyítve az ingatlanok, telkek adatainak karbantartását, keresését. A rendszerhez teljes értékű felhasználó és jogosultág kezelés tartozik.
Törzsadatok kezelése
Alrendszerek
A program célja, a napelemek telepítésével foglalkozó vállalkozások támogatása.
A felmérés, szerződéskötés, pályázati támogatás és kivitelezés során keletkezett dokumentum feltöltése az adott projekthez. Különböző jogosultság az értékesítők, pályázatírók és irodai dolgozók részére.
A program web alapon működik, tehát nem szükséges telepíteni, internet böngészővel bármikor elérhető, meglévő internetkapcsolat esetén a ReadySolar linkről.
A Running Indianapolis vállalatirányítási rendszer teljes körű megoldást nyújt vállalkozások számára, hogy hatékonyan kezeljék üzleti folyamataikat és növeljék hatékonyságukat.
A program jövedéki-engedélyes tevékenységet folytató vállalkozások számára készült, lehetőséget ad a jövedéki nyilvántartások, kimutatások teljes körű vezetésére.
Korlátlan számú partner, termék és raktár rögzítése.
Partnerekhez kiegészítő törzsek rögzítése (ország, helység, partner csoport, kapcsolattartó)
Termékekhez kiegészítő törzsek rögzítése
Raktárak telephelyekhez rendelhetők.
Korlátlan számú felhasználó rögzítése és teljes értékű jogosultságkezelés.
Beszerzés adóraktárba / Fogadóhelyre
Áttárolás adóraktárból jövedéki raktárba
Beszerzés jövedéki raktárba
Értékesítés adóraktárból
Értékesítés jövedéki raktárból
Számlázás
Jövedéki engedélyes kereskedő vevő nyilvántartása
Adóraktár és bejegyzett kereskedő bejelentése
Szállítási nyilvántartás
EKO, TKO, számla nyomtatása
Jövedéki termékforgalmi napló
Adóraktári készletnyilvántartási lista
Árubeszerzés adóraktárba
Árubeszerzés jövedéki raktárba
Értékesítés vevőnként
Tételes számla lista
SmartSolar
PANACO HUNGÁRIA ZRT
COM-OIL ZRT
CASTRUM-FERREUM ZRT
TDK (EPCOS KFT)
MEZORT ZRT CÉGCSOPORT
PANNON SPORT KFT
Cím: H–9700 Szombathely, Sárvár utca 1.
Telefon: +36 94 506-805, +36 94 506-803
Fax: +36 94 506-820
E-mail: info@sqs.hu
Web: http://www.sqs.hu